Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ;

Από: taxalia.blogspot.com

Δεν είναι χούντα όταν φοβάμαι να κατέβω αύριο στη σχολή (Φιλοσοφική) για μάθημα μήπως και πέσω πάνω σε συμπλοκές;
Δεν είναι χούντα όταν καταλαμβάνουν ένα σωρό άτομα τη σχολή μου κι εγώ δεν μπορώ να μπω μέσα για να κάνω αυτό για το οποίο φτιάχτηκε, να σπουδάσω;ΓΙατί να μου στερούν αυτό το δικαίωμά μου...
Δεν είναι χούντα όταν φοβάμαι να παρκάρω το αυτοκίνητό μου κοντά στο Πανεπιστήμιο, μήπως και μου το πυρπολήσουν;
Δεν είναι χούντα όταν μου καταστρέφουν το μαγαζί που έφτιαξα με τόσο κόπο, και μάλιστα εν καιρώ οικονομικής κρίσης;
Δεν είναι χούντα όταν δεν μπορώ να πάρω το λεωφορείο να πάω σπίτι μου επειδή οι δρόμοι είναι κλειστοί από τις συμπλοκές;
Δεν είναι χούντα όταν κυκλοφορώ με φόβο στην Αριστοτέλους μέρα μεσημέρι μήπως και φάω καμιά πέτρα στο κεφάλι;

Εγώ αυτό αποκαλώ χούντα των κουκουλοφόρων.
Πώς θα τους φαίνονταν αν τους έκαιγε κάποιος άγνωστος το σπίτι;
Πώς θα τους φαίνονταν αν θα έπρεπε να περπατήσουν 10 χιλιόμετρα για να πάνε σπίτι τους;
Πώς θα τους φαίνονταν αν ο μπαμπάς δεν τους έδινε πια λεφτά επειδή του έκαψαν κάποιοι το μαγαζί; Γιατί κανένας από αυτούς τους αναρχικούς δεν δουλεύει και σπονσοράρεται από τον πλούσιο μπαμπά.

Και η αστυνομία όπως πάντα θεατής. Κάθεται και τρώει τις πέτρες της υπάκουα...γιατί αλλιώς, θα τους πουν δολοφόνους, φασίστες και όλα τα σχετικά...
Και εγώ συνεχίζω να μένω απροστάτευτη σε μια χώρα που δεν ξέρει πού κινείται και τι θέλει...

Απελπισία
Σ.Α.Φοιτήτρια Φιλοσοφικής Α.Π.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: